top of page

Ένας χρόνος Skepsis by Athanasia #skepsisturnsone

- Ένα χρόνο μαζί. Και συνεχίζουμε! -



Αυτό είναι το εκατοστό άρθρο που γράφω. Δεν το είχα υπολογήσει. Κι όμως το σύμπαν τα έφερε έτσι ώστε το εκατοστό άρθρο να είναι το άρθρο των γενεθλίων.


3 Ιανουαρίου. Ένας χρόνος Skepsis by Athanasia!


100 άρθρα μετά, 2.907 προβολές, 37 μέλη, 145 ακόλουθοι στο instagram, 141 ακόλουθοι στο Facebook, πολλή αγάπη, υπομονή, επιμονή, έρευνα και μελέτη και ακόμα περισσότερο μεράκι, είμαι ακόμα εδώ και συνεχίζω να προσπαθώ για αυτό που ονειρευόμουν πολλά χρόνια, να δημιουργώ και να εξελίσσομαι όσο περισσότερο μπορώ, με όποιον τρόπο μπορώ.


Το μόνο που έχω να πω είναι ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους και όλες εσάς που βρίσκεστε εδώ, είτε από την πρώτη μέρα, είτε μόλις από χθες, που έχετε διαβάσει έστω και ένα άρθρο μου, που μου έχετε στείλει τα μηνύματα σας, άλλες φορές υποστηρικτικά, άλλες φορές συμπληρωματικά στα λεγόμενά μου, άλλες φορές με διάθεση για debate κι άλλες φορές απλά για να πείτε μια καλή κουβέντα.


Το Skepsis by Athanasia είναι για εμένα ο "χώρος" που με κάνει να νιώθω απολύτως ελεύθερη να εκφράζομαι χωρίς δισταγμούς και ντροπές, ταυτόχρονα όμως με απόλυτο σεβασμό σε όλους τους αναγνώστες. Αυτόν τον ένα χρόνο που βρίσκεται στη ζωή έχει φιλοξενήσει άρθρα ενημερωτικού περιεχομένου, άρθρα επικαιρότητας, άρθρα ψυχαγωγίας, άρθρα που αναλύουν μια δική μου γνώμη, κωμικά άρθρα, άρθρα άκρως σοβαρά και επίσημα. Φιλοξένησε, δηλαδή, όλη μου την προσωπικότητα. Γιατί δεν είναι απαραίτητο ένας άνθρωπος να είναι μονόπλευρος. Να ασχολείται μόνο με την ενημέρωση ή μόνο με την ψυχαγωγία. Να είναι μόνο σοβαρός ή μόνο κωμικός. Μπορούμε να είμαστε ταυτόχρονα παραπάνω από ένα πράγματα. Μπορούμε να είμαστε ό,τι και όπως θέλουμε.


Εύχομαι να είναι και για εσάς το Skepsis by Athanasia ένας "χώρος" όπου η σκέψη σας αναπτύσσεται ελεύθερα, όπου μπορείτε να εκφραστείτε ανά πάσα ώρα και στιγμή ελεύθερα για ό,τι σας απασχολεί και σας ενδιαφέρει.


Γνωρίζω πολύ καλά πως αυτό που έχω δημιουργήσει κάθε άλλο παρά τέλειο είναι. Όμως η τελειότητα είναι μια ψευδαίσθηση. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι τέλεια. Αυτό που χρειάζεται είναι απλά να κάνουμε αυτό το κάτι όσο καλύτερα μπορούμε και όσο περνάει από το χέρι μας να βελτιωνόμαστε για χάρη του και για χάρη μας. Πολλοί θα βρεθούν στο δρόμο μας και θα μας κρίνουν, αλλά αρκεί να θυμόμαστε πως πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα εξανίσταται για ό,τι κι αν κάνουμε. Σημασία έχει τι λέμε εμείς στον εαυτό μας. Εμείς είμαστε ο αυστηρότερος κριτής μας.


Ένα χρόνο μετά, κρίνοντας εγώ η ίδια τον εαυτό μου, μπορώ να δηλώσω πως είμαι πολύ περήφανη για αυτό που έχω καταφέρει. Χωρίς καμία γνώση web designing, ούτε κάποια ιδιαίτερη εμπειρία ή τεχνογνωσία στον τομέα της δημοσιογραφίας, έχοντας ως μόνα εφόδια την αγάπη μου για τον γραπτό λόγο, την ανάγκη μου να έχω κάτι δικό μου, κάτι που έχω δημιουργήσει μόνη μου και την ανάγκη μου να μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα πάντα και για τα πάντα, ένα χρόνο μετά είμαι ακόμα εδώ. Χωρίς να έχω χάσει το κίνητρό μου, χωρίς να λείπει η αγάπη και το μεράκι, χωρίς να επαναπαύομαι.


Πάλεψα και συνεχίζω να παλεύω με πράγματα που δεν έχω κάνει ακόμα κτήμα μου, όπως είναι τα analytics της Google και οι αλγόριθμοι, αλλά δεν πτοούμαι. Προσπαθώ να μην στέκομαι στους αριθμούς, να μην κρίνω το αν αυτά που γράφω αξίζουν με βάση τις προβολές και τα likes, αλλά με βάση το πόσο βοηθούν, ψυχαγωγούν ή ενημερώνουν, ανάλογα την περίπτωση, έστω και τα λίγα άτομα που τα διαβάζουν. Μου αρκεί να το διαβάζουν 10 άτομα και αυτά τα 10 άτομα ή έστω η πλειοψηφία αυτών να βρίσκει κάτι ενδιαφέρον και χρήσιμο στα άρθρα μου. Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Ούτε έχουν πάντα ιδιαίτερη σημασία.


Γιατί για εμένα δεν είστε απλά αριθμοί. Και δεν θέλω ποτέ οι άνθρωποι που διαβάζουν αυτά που γράψω, όσοι και αν είναι, να γίνουν αριθμοί. Θέλω να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας, σεβασμός, αξιοπιστία και αγάπη. Πώς είναι δυνατόν ένας αριθμός να το καταφέρει αυτό; Πολλούς από εσάς σάς γνωρίζω με το μικρό σας όνομα. Κι αυτό γιατί έχουμε συνομιλήσει, έχουμε ανταλλάξει ιδέες και απόψεις, έχουμε μοιραστεί όμορφες κουβέντες.


Αυτό ήθελα να είναι το Skepsis by Athanasia. Και αυτό συνεχίζει να είναι. Όσο βρίσκεται στη ζωή αυτό θα είναι!


Χάρη σε εσάς. Ή όπως μου αρέσει να ξεκινάω τα περισσότερα άρθρα μου... Χάρη σε εσένα φίλε/η μου!


Σε ευγνωμονώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τη στήριξή σου και την αγάπη σου!


Ένα χρόνο μετά! Σβήνω το κεράκι και εύχομαι να είμαστε εδώ και του χρόνου με υγεία, έμπνευση, ομόνοια, ψυχική ηρεμία και πνευματική εγρήγορση.


Και επειδή κάποια πράγματα δεν αλλάζουν...


Αυτό ήταν για σήμερα! Μην ξεχάσεις να μοιραστείς μαζί μου τις δικές σου σκέψεις, είτε αφήνοντας ένα σχόλιο, είτε με προσωπικό μήνυμα, να κάνεις like και share, να βρεις το "Skepsis by Athanasia" στο Facebook και στο Instagram, να εγγραφείς στο newsletter, ή μην κάνεις και τίποτα βρε παιδί μου. Μου φτάνει που ήσουν εδώ! Γενικά είσαι ελεύθερος/η/ο να κάνεις ό,τι θέλεις!


Εγώ εδώ σε αποχαιρετώ! Τα λέμε σε ένα επόμενο άρθρο*. Μέχρι τότε να κάνεις τον κόσμο μας καλύτερο και να εκφράζεσαι ελεύθερα! Σε ευχαριστώ που ήσουν για μια ακόμα φορά στο "Skepsis by Athanasia"!


*Νέο άρθρο ανεβαίνει κάθε Τετάρτη & Κυριακή στις 15:00 (GMT+3)!

24 views

Recent Posts

See All
bottom of page